Veel gestelde vragen

We hebben ons best gedaan om eventuele veel voorkomende vragen duidelijk te formuleren, waardoor sommige uitdagingen misschien zelf al kunnen worden begrepen en/of worden opgelost.

Technische ondersteuning
Waarom kan ik niet inloggen op mijn Schoolbee-account?

Test

Hoe los ik een foutmelding op tijdens het gebruik van het systeem?

Test

Mijn lessenbibliotheek laadt niet goed. Wat kan ik doen?

Test

Inhoudelijke vragen
Hoe voeg ik eigen lessen toe aan de bibliotheek?

Test

Waar kan ik mijn observaties en rapporten terugvinden?

Test

Hoe maak ik een jaarplan voor bewegingsonderwijs?

Test

Account- en toegangsvragen
Hoe maak ik nieuwe gebruikers aan in het systeem?

Test

Hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

Test

Hoe beheer ik de rechten van leerkrachten binnen Schoolbee?

Test

Integratievragen
Hoe koppel ik Schoolbee aan ons leerlinginformatiesysteem?

Test

Werkt Schoolbee samen met andere digitale tools op onze school?

Test

Algemene vragen en suggesties
Waar kan ik de handleiding vinden?

Test

Kan ik een demonstratie aanvragen voor (nieuwe) functionaliteiten?

Test

Hoe geef ik feedback over Schoolbee of stel ik verbeteringen voor?

Test

Contact onze helpdesk

Op werkdagen van 10.00 tot 17.00. Zijn wij niet bereikbaar vul dan ons supportformulier in.

1234 1234 1234

Ondersteuning via het supportformulier

Stuur je vraag eenvoudig via ons supportformulier. Ons team staat klaar om je vraag zo snel mogelijk te beantwoorden!